شتاب در اجرای مسیرهای راه‌اندازی اولیه پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی

نشست بررسی وضع پیشرفت پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی با هدف شتاب در اجرای مسیرهای راه‌اندازی اولیه و تحقق تولید در پالایشگاه این طرح، با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین‌فام در بازدید هفتگی از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، با حضور در پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، از مسیرهای راه‌اندازی اولیه (FTP)  و فعالیت‌های اجرایی در این بخش بازدید کرد.

وی در نشستی با رویکرد بررسی پیشرفت مسیرهای راه‌اندازی اولیه در پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، با اشاره به رفع مسائل کارگران شاغل در پالایشگاه، بر ضرورت همکاری و اجرای تدابیر ویژه از سوی  پیمانکاران در جبهه‌های کاری به‌منظور شتاب در تحقق تولید و دستیابی به اولویت‌های تعیین شده تا پیش از زمستان امسال تأکید کرد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش اقدام‌های انجام‌شده و در حال پیگیری، راهکارهای مدیریتی لازم و مناسب، با هدف رفع موانع پیش‌ روی فعالیت پیمانکاران از سوی کارفرما ارائه شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در نخستین روز برنامه بازدید هفتگی از طرح‌های در حال اجرای این شرکت در پارس جنوبی، از محل اتصال خط لوله انتقال میعانات گازی پالایشگاه‌های پارس ۲ به مخازن متمرکز و ایستگاه‌های اندازه‌گیری میعانات گازی پارس جنوبی در سایت یک عسلویه و ایستگاه پمپاژ میعانات گازی در محل پالایشگاه فازهای ۲۲ تا ۲۴  بازدید کرد.

وی درباره مراحل اجرای این پروژه گفت: عملیات احداث این خط لوله ۳۲ اینچ به طول حدود ۶۰ کیلومتر، پیش‌تر تکمیل شده و فعالیت‌های اجرایی در نقطه پایانی اتصال خط لوله به مخازن متمرکز در عسلویه و ایستگاه پمپاژ میعانات گازی در پارس ۲ رو به پایان است.

مشکین‌فام تصریح کرد: با بهره‌برداری از این خط، قابلیت جدیدی در زمینه افزایش ظرفیت انتقال و ذخیره سازی میعانات گازی در پارس جنوبی ایجاد می‌شود.

کد خبر 449784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =