پیشرفت صنعت نفت در گرو حرکت جهادی و مدیریت انقلابی است

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت صنعت نفت کشور در گرو حرکت جهادی و مدیریت انقلابی است، خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع اقتصادی مردم خوزستان با استفاده از نفت به‌عنوان یک ثروت ملی شد.

به گزارش شانا به نقل از خانه ملت، زهره الهیان در دیدار با علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، با بیان اینکه پیشرفت صنعت نفت کشور در گرو یک حرکت جهادی و مدیریت انقلابی است، گفت: چالشی  که در دو دولت گذشته گریبانگیر کشور شد ناشی از نبود وجود مدیران جهادی و انقلابی بود.

وی افزود: هم‌اکنون خام‌فروشی یک معضل جدی در کشور است، در حالی که هزاران محصول در کشورهای دیگر از این نفت تولید می‌شود، متأسفانه نمی‌دانم به چه دلیل دولت گذشته توجهی به تولید فرآورده‌های نفتی نداشت و خام‌فروشی را اولویت خود قرار داده بود، این آفتی برای کشور است.

نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است درصد تولید فرآورده‌های نفتی را بالا ببریم تا شاهد رونق چشمگیری در صنعت نفت باشیم و این موضوعی است که در شرایط تحریم اهمیت بسیاری داد.

الهیان با بیان اینکه دولت، مجلس و بخش‌ خصوصی یا سازمان‌های مردمی در کنار هم می‌توانند مشکلات صنعت نفت را حل و از موانع پرشمار عبور کنند، بیان کرد: ما در خدمت مردم هستیم  و باید دِین خود را به خطه عزیز خوزستان ادا کنیم، خوزستانی که مردمش در دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند.

کد خبر 449790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =