یکپارچه‌سازی همه ارزیابی عملکردهای درون‌سازمانی در سطح شرکت ملی گاز

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران از پایان فرآیند ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابع سال ۱۳۹۹ مطابق با برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده و از طریق سامانه یکپارچه «مدیریت ارزیابی عملکرد» در سطح شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ولی‌الله دینی اساس طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابع را تبعیت از الگویی یکپارچه به‌منظور ارزیابی عملکرد شرکت‌ها همسو با اجرای اسناد، بخشنامه‌ها و دستورعمل‌های درون و برون‌سازمانی از جمله وزارت نفت، سازمان اداری و استخدامی کشور و دیگر نهادهای بالادستی دانست.

وی ادامه داد: طراحی این الگوی ارزیابی با هماهنگی و همکاری واحدها و مدیریت‌های مختلف ستادی در دو سطح شاخص‌های عمومی و اختصاصی و در قالب هفت محور انجام شده است.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران هدف از اجرای این ارزیابی را یکپارچه‌سازی همه ارزیابی عملکردهای درون‌سازمانی برشمرد که سرانجام موجبات ارتقای بهره‌وری را با طراحی و اجرای اقدام‌ها و پروژه‌های بهبود فراهم می‌آورد.

دینی با بیان اینکه این الگو از ارزیابی عملکرد برای نخستین‌بار در سطح شرکت به‌صورت کاملاً مکانیزه در بستر اینترانت انجام شده است، گفت: نظام‌نامه این فرآیند پس از دریافت بازخورد از ذی‌نفعان، بازنگری و مبنای ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت‌های تابع قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: بر اساس نتایج این ارزیابی، اقدام‌ها و پروژه‌های بهبودی احصاشده که پس از تصویب در کمیسیون مدیریت بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران برای اجرا به ذی‌نفعان ابلاغ می‌شود که امید است پس از اجرای اقدام‌های یادشده، شاهد ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در سطح شرکت ملی گاز ایران باشیم.

کد خبر 449798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =