ارائه خدمات تخصصی درمانی رایگان در بندر ماهشهر

طرح ویزیت و درمان رایگان در شهرستان بندر ماهشهر همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی به همت شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این طرح از سوی پایگاه مقاومت بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و گروه جهادی درمانی رایه‌العباس (ع) سپاه محمد رسول‌الله (ص) و حمایت و پشتیبانی شورای راهبردی شرکت‌ها اجرا و با رضایتمندی و استقبال بالای شهروندان روبه‌رو شد.

سیدامید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان و رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حاشیه بازدید از این خدمات، گفت: مجموعه بسیج صنایع پتروشیمی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندر ماهشهر و گروه‌های جهادی اقدام به اجرای این طرح کرد.

وی با اشاره به وجود مناطق حاشیه‌نشین در بندر ماهشهر، هدف از این طرح را پشتیبانی از گروه‌های جهادی درمانی در این مناطق دانست و اظهار کرد: این طرح در سه منطقه از شهرهای بندر ماهشهر، بندر امام و چمران با ویزیت تخصصی و داروی رایگان انجام شد و استقبال بی‌نظیر مردم گواه این است که باید با برنامه‌ریزی در آینده نسبت به اجرای این‌گونه طرح‌ها توجه بیشتری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از حضور متخصصان مختلف از جمله قلب و عروق، داخلی، گوش و حلق و بینی، کودکان، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، دندان‌پزشکی و پوست‌ و مو در کنار طب سنتی و اسلامی و مشاوره خانواده خبر داد و یادآور شد: خدمات خوبی به شهروندان ارائه خواهد شد.

واکسیناسیون کووید ۱۹ هم از سوی پیام‌آوران سلامت در شهرک‌های مدنی و چمران و بندر امام خمینی (ره) انجام شد، همچنین در اجرای این طرح در مجموع به بیش از ۲۲۰۰ نفر خدمات درمانی ارائه شد که بسیج جامعه پزشکی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رده‌های تابع در اجرای این طرح همکاری مؤثری داشتند.

کد خبر 449939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =