وزارت نفت موفقیت‌های مطلوبی در فروش نفت و دریافت پول آن داشته است

سخنگوی دولت گفت: وزارت نفت در این مدت موفقیت‌های مطلوبی در فروش نفت و دریافت درآمدهای حاصل از آن داشته است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری جهرمی، شامگاه سه‌شنبه (۱۶ آذرماه) در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر سیما، مهم‌ترین نقطه قوت دولت سیزدهم را پشتکار دانست و گفت: در طول این سه ماه، دولت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و ان‌شاءالله با حجم زیاد کار، عقب‌ماندگی‌ها در کشور جبران می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سرعت تزریق واکسن، رکورد قابل‌توجهی داشته‌ایم و تاکنون حدود ۱۱۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است، افزود: اکنون کشور آماده تزریق دوز سوم است.

سخنگوی دولت درباره جزئیات تأمین منابع ارزی برای تهیه واکسن تصریح کرد: وزارت نفت در این مدت موفقیت‌های مطلوبی در فروش نفت و دریافت پول حاصل از آن داشته است.

بهادری جهرمی به موضوع لغو تحریم‌ها نیز اشاره و اعلام کرد: دولت سیزدهم لغو تحریم‌ها را وظیفه خود می‌داند و با جدیت آن را پیگیری می‌کند، همچنین به موازات لغو تحریم‌ها، تلاش برای خنثی‌سازی آن نیز ادامه دارد.

وی گفت: با خنثی کردن تحریم‌ها منابع قدرت ملی نیز افزایش خواهد یافت و قدرت چانه‌زنی و تأمین منافع ملی را نیز در میز مذاکرات افزایش خواهد داد.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره ستاد هماهنگی اقتصاد دولت، افزود: رویکرد رئیس‌جمهوری در تصمیم‌گیری، فردی نیست و به هیچ‌وجه آن را قبول ندارد، رئیس‌جمهوی معتقد است نخبگان و مدیران مرتبط باید نقشه راهی را تدوین و به سمت آن حرکت کنند.

بهادری جهرمی درباره سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و حضور میدانی وی نیز گفت: رئیس‌جمهوری به حضور بین مردم اعتقاد جدی دارند و وزیران و مسئولان را به این امر مجاب می‌کنند. سفرهای استانی از پیش برنامه‌ریزی می‌شود و تصمیم‌ها و کار کارشناسی از قبل انجام می‌شود و تأکید رئیس‌جمهوری این است که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت باشد.

کد خبر 450016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =