پیام معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به مناسبت روز پرستار

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، در پیامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از تلاش، ایثار و حضور فعال و مستمر پرستاران در تمامی مراکز سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور، تقدیر و سپاسگزاری کرد.

به گزارش شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، متن پیام مهدی علی‌مددی به مناسبت روز پرستار به این شرح است:

«امروز، روز پرستار و گرامیداشت عزیزانی است که «تقدس»، «امید» و «ایثار» را معنا بخشیدند. در برگ برگِ تاریخ کشورمان، هرکجا روایتی از دفاع قهرمانان ملی و یا شهادت در راه دین و کشور است، نام پرستاران، این مدافعین سختکوش، بی‌ادعا و طلایه‌دار سلامتی نیز بر تارک آن می‌درخشد.

از روزهای آغازین هجوم متجاوزین به خاک مقدس ایران اسلامی تا حوادثی چون زلزله و سیل‌های مخرب، پرستاران ایثارگر، رکن اصلی و همراه قهرمانان دفاع مقدس و سپس یاور حادثه‌دیدگان بوده‌اند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز این طلایه‌داران ایثار، جان بر کف با حضور مستمر و خستگی‌ناپذیر، قلب ویروس مخرب را نشانه رفته و با تقدیم ده‌ها شهید همکار، از تمامی تلاش خود فروگذار نکرده و هموطنان را یاور بودند.

فرصت را غنیمت دانسته و ضمن تقدیم صمیمانه‌ترین تبریک به مناسبت روز پرستار به پیشگاه این عزیزان، به‌ویژه پرستاران شاغل در صنعت نفت که همواره تلاش، ایثار و حضور فعال و مستمرشان در مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مشهود است، امید آن دارم خداوند متعال، اینجانب و سایر مدیران صنعت نفت را در راستای پاسخگویی هرچند ناچیز به ایثار این همکاران متعهد، توفیقی در خور، عطا فرماید.»

کد خبر 450094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =