آیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در شرکت ملی حفاری ایران با حضور معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی، مدیران ارشد، مسئولان، پژوهشگران و فناوران این شرکت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران در آیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، محمدعلی بیگ‌زاده، مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت ضمن بزرگداشت و تبریک هفته پژوهش و فناوری پیرامون فعالیت‌های این مدیریت در این حوزه توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به هم‌افزایی و همکاری مستمر مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت با دانشگاه‌ها، مراکز علمی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری گفت: در نتیجه این همکاری‌های مؤثر در طول سال‌های اخیر توفیق‌های مهمی در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری حاصل شد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تأکید مدیریت ارشد شرکت بر توسعه و تقویت مناسبات و ارتباطات با مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، افزود: فرهنگ و تفکر پژوهش باید در بخش‌ها و سطوح مختلف شرکت نهادینه شود و از ظرفیت‌های پژوهشگران و فناوران داخلی به‌ویژه متخصصان شرکت نهایت استفاده به‌ عمل آید.

در این آیین، هادی محمدی، رئیس پژوهش و فناوری، مصطفی صداقت‌زاده، رئیس امور پژوهش و توسعه، اصغر صادق‌آبادی، رئیس  اداره مطالعات و بررسی‌های فنی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و عباس روحی، رئیس اداره کل مهندسی حفاری شرکت ملی حفاری ایران از اقدام‌ها و فعالیت‌های پژوهشی که در عرصه صنعت نفت و حفاری داشته‌اند، گزارشی اجمالی ارائه دادند و بر بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی کارکنان خلاق و نوآور شرکت تأکید کردند.

در پایان این آیین، عبدالله ارزانی به‌عنوان پژوهشگر برتر و امیدعلی ممبینی گود اژدر به‌عنوان فناور برتر سال ۱۴۰۰ شرکت ملی حفاری ایران که براساس شاخص‌های کشوری برگزیده شده‌اند، به ارائه خلاصه پژوهش‌ها و اختراعات خود پرداختند و از آنها قدردانی شد.

کد خبر 450343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =