۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر: 450394
وضع پیشرفت طرح GTPP اسلام‌آباد غرب تشریح شد

مجری طرح GTPP اسلام‌آباد غرب گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح GTPP اسلام‌آباد غرب به‌عنوان نخستین پروژه توسعه‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از خصوصی‌سازی، پیشرفت مطلوبی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدعبدالعظیم پلاسعیدی در تشریح پیشرفت طرح GTPP اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه روند ساخت طرح اسلام‌آباد غرب براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده شتاب مطلوبی دارد، اظهار کرد: در این طرح براساس برنامه باید به ۵.۸ درصد پیشرفت طرح دست می‌یافتیم که با ۶ درصد پیشرفت از برنامه جلوتر هستیم.

وی افزود: پیشرفت تولید مدارک مهندسی این طرح ملی، برپایه دانش شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به بیش از ۴۰ درصد رسیده و فرآیند خرید تجهیزات ایرانی طرح نیز آغاز شده و در یک ماه گذشته ۱۵۰۰ تن ورق مخازن متانول از سوی سازندگان ایرانی تحویل سایت شده است.

مجری طرح GTPP اسلام‌آباد غرب ادامه داد: عملیات بتن‌ریزی فونداسیون رینگ مخازن ۷۵ هزار مترمکعبی طرح زنجیره ارزش تولید پلی‌پروپیلن از گاز طبیعی در پتروشیمی اسلام آباد غرب با حجم ۱۶۰۰ مترمکعب به پایان رسیده است و عملیات نصب مخازن ۷۵ هزار مترمکعبی از هفته آینده آغاز می‌شود.

پلاسعیدی با بیان اینکه سازه‌های اصلی خطوط ارتباطی میان واحدها در مرحله اجرای فونداسیون است، گفت: حدود ۴۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی اتاق کنترل انجام شده و روند ساخت طرح GTPP اسلام‌آباد با نظارت کامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: قیمت مناسب، کیفیت بالا و برنامه زمان‌بندی منظم به‌عنوان سه اصل مهم برای ساخت این طرح مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد.

مجری طرح GTPP اسلام‌آباد غرب با اشاره به استفاده از نیروهای بومی برای ساخت این طرح گفت: بیش از ۳۰۰ نفر در سایت اسلام‌آباد غرب مشغول کار هستند که ۹۰ درصد آنها از نیروهای بومی استان کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آباد غرب هستند و باید بر این نکته تأکید کرد که از زمان آغاز طرح تاکنون ۴۷۱.۴۶۶ نفرساعت کار بدون حادثه ثبت شده است.

کد خبر 450394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =