آمریکا از تولیدکنندگان داخلی نفت خواست عرضه را افزایش دهند

ایالات متحده آمریکا با حمایت از تولیدکنندگان داخلی نفت این کشور، از آنها خواست عرضه این کالای راهبردی را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری آرگوس، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با ارائه بیشترین حمایت عمومی از تولیدکنندگان داخلی نفت، از آنها خواست تولید و حفاری این کالای راهبردی را در اراضی مجوزدار فدرال افزایش دهند. این در حالی که واشنگتن بی‌شک امکان بازگرداندن ممنوعیت چند دهه‌ای صادرات نفت خام را رد کرد.

جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی آمریکا روز سه‌شنبه (۲۳ آذرماه) به مدیران نفتی خود گفت: دولت این کشور مانعی برای تولید نفت و گاز نیست و از افزایش تولید حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد که دولت مجوزهای حفاری در اراضی فدرال را با سرعت بیشتری نسبت به دولت پیشین تصویب کرده است و سیاست‌های دیگری را دنبال می‌کند که می‌تواند قیمت‌های خرده‌فروشی بنزین را کاهش دهد که در هفته منتهی به ۱۳ دسامبر (۲۲ آذرماه) همچنان تنها ۱۰ سنت کمتر از بالاترین رقم هفت سال اخیر بود.

وزیر انرژی آمریکا در نشست شورای ملی نفت، گروهی از مدیران بلندپایه نفت که به وزیر انرژی آمریکا مشاوره می‌دهند، گفت: همان‌طور که می‌دانید مصرف‌کنندگان از افزایش قیمت بنزین در جایگاه‌ها آسیب می‌بینند. لطفاً از اجاره‌نامه‌هایی که دارید استفاده کنید، کارگران را استخدام کنید، تعداد دکل‌های خود را افزایش دهید.

این تغییر لحن در بحبوحه ناامیدی روزافزون مدیران نفتی آمریکا رخ داد که از نبود حمایت دولت، سرخورده شده‌اند.

کد خبر 450413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =