میزبانی غرفه پارک نوآوری و فناوری نفت از مسئولان داخلی و خارجی

غرفه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت سومین نمایشگاه ساخت و تولید ایرانی (تستا) در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری میزبان جمعی از مسئولان داخلی و خارجی بود.

‌به گزارش شانا به نقل از پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، غرفه این پارک روز جمعه، (۲۶ آذرماه) میزبان پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در پاویون نمایشگاهی صنعت نفت واقع در محل سومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) بود.

در این بازدید نیازهای فناورانه و فرصت‌های نوآوری در زنجیره ارزش صنعت نفت برای ایشان تشریح و کتابچه مدون آن مشتمل بر حدود ۶۵۰ فرصت نوآوری به ایشان تقدیم شد.

صالحی در این بازدید بر تدوام همکاری و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی تأکید کرد.

میزبانی غرفه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت از مسئولان داخلی و خارجی

غرفه نمایشگاهی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، میزبان نماینده سفارت ایتالیا

در حاشیه نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)، پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت میزبان بازدید نماینده سفارت ایتالیا در ایران نیز بود.

طی این بازدید، زیرساخت‌ها و نقش پارک در زیست‌بوم نوآوری صنعت نفت توسط فرهنگ فصیحی، سرپرست پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت تبیین شد و درباره بررسی ظرفیت‌های همکاری با شرکت‌های ایتالیایی مذاکره شد.

میزبانی غرفه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت از مسئولان داخلی و خارجی

ظرفیت‌های مشترک دانش‌بنیان در بهره‌گیری از فرصت‌های نوآوری صنعت نفت و انرژی اتمی

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز روز پنجشنبه (۲۵ آذرماه) از پاویون صنعت نفت در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) بازدید کرد و در طول این بازدید کتابچه فرصت‌های نوآوری صنعت نفت در اختیار وی قرار گرفت و با توجه به ظرفیت‌های دانش‌بنیان شناسایی‌شده در داخل کشور، بر امکان استفاده از این ظرفیت‌ها به‌صورت مشترک برای رفع نیازهای فناورانه و خلق ارزش در این دو صنعت تأکید شد.

در همین زمینه سرپرست پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت بر حرکت به سمت توسعه و افزایش ظرفیت اقتصاد دانش از مسیر این همکاری‌ها اظهار امیدواری کرد.

میزبانی غرفه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت از مسئولان داخلی و خارجی


کد خبر 450436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =