ضرورت توجه به ظرفیت‌های فرهنگی در شرکت ملی نفت ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی در این شرکت باید شناسایی شود و مورد توجه قرار گیرد، گفت: ما وظایف فرهنگی مهمی در قبال کارکنان و خانواده‌ها داریم که باید بیش از گذشته در این زمینه اقدام‌هایی انجام شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر در نشست معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی، مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: مسائل فرهنگی در نفت باید بازتعریف و تبیین شود.

وی افزود: در گذشته امور فرهنگی، زیرمجموعه برنامه‌های خدماتی تعریف می‌شد اما لزوم توجه ویژه به این امور و ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی ایجاب می‌کند تا رویکردها و برنامه‌ها در این بخش مورد بازنگری قرار گیرد.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فرهنگی قابل توجه در شرکت ملی نفت و شرکت‌های تابعه وجود دارد، گفت: در این زمینه باید از توانمندی نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مورد نیاز استفاده شود.

خجسته مهر با بیان اینکه رفتار و نحوه تعامل ما با کارکنان یکی از مهمترین اقدام‌های فرهنگی است، بیان کرد: تعمیق مسائل فرهنگی و ایجاد روحیه نشاط مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی در کارکنان و خانواده‌ها از وظایف فرهنگی نفت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در بخش پایانی این نشست نیز حجت الاسلام و المسلمین محسن اداوی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌ها در بخش‌های فرهنگی، اقامه نماز و امور روحانیون نفت پرداخت.

کد خبر 450671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =