بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون انرژی مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون خبر داد و گفت: تلاش کمیسیون انرژی تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف بودجه در یک هم‌اندیشی بین دولت و مجلس است.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، در تشریح نشست عصر دیروز (یکشنبه، پنجم دی‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از انتخاب سه نفر از اعضای این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و اعلام کرد: براساس رأی اعضای کمیسیون، علیرضا ورناصری قندعلی، سهراب گیلانی و هادی بیگی‌نژاد نمایندگان کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده خواهند بود.

وی با بیان اینکه در نشست این کمیسیون نقاط ضعف و قوت لایحه بودجه سال آینده بررسی شد، افزود: در این بودجه، ۱۵ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت در نظر گرفته شده که رقم نسبتاً خوبی است، زیرا می‌تواند به بهبود مصرف انرژی در کشور کمک کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: به‌طور کلی اگرچه حوزه انرژی در لایحه بودجه چالش دارد، اما تلاش کمیسیون انرژی تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف در یک هم‌اندیشی بین دولت و مجلس است.

کد خبر 450894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =