تحقق پرداخت کمک معیشت به بازماندگان کارکنان متوفی حادثه ناشی از کار

اداره روابط کار و مددکاری شرکت ملی نفت ایران از پرداخت کمک معیشت ماهانه به بازماندگان کارکنان غیررسمی متوفی بر اثر حادثه ناشی از کار در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، با توجه به پیشنهاد مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت و موافقت جواد اوجی، وزیر نفت با پرداخت کمک معیشت ماهانه به بازماندگان نیروهای غیررسمی متوفی بر اثر حادثه ناشی از کار، در شرکت ملی نفت ایران، این فرآیند پس از ابلاغ دستور، بررسی و اقدام شد.

با توجه به اینکه احراز فوت بر اثر حادثه ناشی از کار مستلزم استعلام از مراجع مختلفی از جمله سازمان تأمین اجتماعی و بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت‌هاست، بررسی موارد با طی فرآیند زمانی همراه بود و تاکنون ۹ مورد از موارد اعلام شده از سوی شرکت‌های تابعه و فرعی واجد شرایط تشخیص داده شدند که فرآیند تصویب‌خواهی از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اقدام شد؛ بر این اساس هم‌اکنون اسناد پرداخت کمک معیشت بازماندگان برای اقدام بعدی به مدیریت امور مالی ارسال شده است.

دیگر موارد اعلام‌شده از سوی شرکت‌های تابع و فرعی نیز در حال بررسی کارشناسی است و پس از تأیید واجدان شرایط برای دیگر بازماندگان نیز اقدام‌های لازم برای پرداخت کمک معیشت ماهانه انجام خواهد شد.

بر اساس گزارش اداره روابط کار و مددکاری، در شرکت ملی نفت ایران سه شهید مدافع حرم شناسایی شدند که با نظر مساعد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای بازماندگان این سه شهید بزرگوار نیز کمک معیشت تصویب و به بازماندگان پرداخت شد.

کد خبر 451054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =