دوره آموزشی کارکنان حراست منطقه عملیاتی سراجه قم برگزار شد

حراست شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک دوره آموزشی حین خدمت با عنوان «ایست و بازرسی» برای نیروهای اجرایی حراست منطقه عملیاتی سراجه قم برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حسین نیکی‌اکبری، رئیس حراست شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این‌ باره گفت: به‌منظور پاسخگویی به نیاز آموزشی نیروهای اجرایی حراست منطقه عملیاتی سراجه قم، دوره آموزشی «ایست و بازرسی» یک روزه در منطقه عملیاتی سراجه قم برگزار شد که در این دوره، کارکنان با اصول صحیح ایست و بازرسی، حفظ هوشیاری، صیانت از اماکن و تأسیسات و تکریم ارباب رجوع آشنا شدند.

وی افزود: آموزش‌های مرتبط با حراست و حفاظت از تأسیسات صنعت نفت به‌ویژه در مناطق عملیاتی اهمیت بسیار بالایی دارد و این مهم، ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی روزآمد را نشان می‌دهد.

رئیس حراست شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، در مجموع یک هزار و۷۵۲ نفر ساعت در قالب هشت دوره آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کارکنان حراست ستاد تهران و منطقه عملیاتی سراجه قم، همچنین در سطح شرکت‌های تابع بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب برگزار شده است.

نیکی‌اکبری یادآور شد: برگزاری دوره‌های مدیریت آموزش برای کارشناسان واحد آموزش حراست در ستاد تهران و شرکت‌های تابع نفت مناطق مرکزی ایران در دی‌ماه امسال برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 451401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =