دولت و مجلس قصد افزایش قیمت بنزین را ندارند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح جدید بنزینی دولت (طرح بنزین برای همه) به هیچ‌وجه افزایش قیمت بنزین مطرح نیست.

مصطفی نخعی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، ۱۴ دی‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد به خبرنگار شانا گفت: موضوع این نشست طرح آزمایشی بنزین برای همه بود که اعضای کمیسیون انرژی پرسش‌ها و دغدغه‌های خود را نسبت به این طرح بنزینی دولت مطرح کردند.

وی افزود: نمایندگان، عمده اشکالات طرح بنزینی دولت را زمان اجرای آن دانسته و معتقد بودند که در شرایط کنونی اقتصادی و مطرح شدن حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و ایجاد تورم ناشی از دادن این‌گونه یارانه‌ها از سوی دولت، باید دقت بیشتری برای اجرای این طرح انجام داد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اینگونه طرح‌ها نیازمند همکاری و همفکری همه دستگاه‌های ذی‌ربط است و موضوعی فراقوه‌ای به‌شمار می‌آید، همچنین پیوست‌هایی نیز باید به طرح افزوده شود.

نخعی با بیان اینکه نمایندگان معتقد بودند مناطق کیش و قشم آمادگی لازم برای اجرای این طرح را ندارند، اعلام کرد: این طرح قرار است آزمایشی در این دو منطقه اجرا شود و ممکن است نتیجه این طرح آزمایشی آن باشد که به هیچ‌وجه در کشور اجرایی نشود، اما در این طرح به هیچ‌وجه افزایش قیمت بنزین مطرح نیست.

کد خبر 451413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =