لزوم همراهی حراست نفت در تحقق توسعه حوضه خزر جنوبی

روند توسعه فعالیت‌ها در حوضه خزر و شیوه همکاری متقابل در نشست مشترک مدیرعامل و مدیران شرکت نفت خزر و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، در این نشست که با حضور علیرضا دامغانی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، مراد کمالی، مدیرعامل و مدیران ستادی و عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد، اقدام‌های انجام‌شده در رابطه با فعالیت‌های مطالعاتی، زیرساخت‌های ایجادشده در خزر، دارایی‌های شرکت نفت خزر از جمله سکوی امیرکبیر به‌عنوان نماد صنعت نفت در خزر ارزیابی و بر همراهی حراست شرکت ملی نفت در تحقق توسعه و تولید در حوضه خزر تأکید شد.

دامغانی با بیان اهداف پیش روی حراست شرکت ملی نفت ایران گفت: سیاست کلی حراست اقدام‌های پیشگیرانه است، همان‌طور که در چرخه درمان، پیش‌گیری مقدم بر درمان است.

وی افزود: شروع به کار دولتی که از جنس مردم است، فرصتی طلایی برای خدمت‌گزاری فراهم آورده است، به‌ویژه برای مدیران باتجربه که لازم است در کنار مدیران جوان و پرانرژی شرکت نفت خزر در راستای اصلی‌ترین وظیفه خود که تحقق چشم‌انداز این شرکت در دستیابی به توسعه و تولید در آب‌های عمیق دریای خزر است، فعالیت کنند.

رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با اشاره به شاخص‌های اصلی حراست تصریح کرد: سه شاخص اصلی حراست در شرکت ملی نفت، مشاوری امین برای مدیران و حرکت بر مبنای دانایی و توانایی است و این سه شاخص لازمه هر حرکتی در حراست است.

در ادامه این نشست کمالی، مدیرعامل شرکت نفت خزر، با اشاره به دیدگاه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حوضه دریای خزر که این شرکت را متولی فعالیت‌های اکتشاف و توسعه در دریای خزر عنوان کرده است، اظهار داشت: وظیفه حراست تنها حفاظت از دارایی‌های فیزیکی نیست، بلکه باید اخلاق اسلامی و حرفه‌ای را نیز تحکیم و تعمیق بخشد.

کمالی تصریح کرد: وظایف حراست‌ها، افزون بر نقش و کارکرد تخصصی آن بر مبانی اخلاق حرفه‌ای و اسلامی، در پشتیبانی از کارکنان، مردم‌داری و خوش‌خلقی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اهمیت ابعاد نظارتی و صیانتی و حراست در بهبود تصمیم‌گیری مدیران بیان کرد: به‌منظور توسعه تأثیرگذاری حراست، آمادگی خود را برای حضور نمایندگان حراست در کمیته‌های مختلف شرکت را اعلام می‌کنیم، تا رسالت نظارتی این رکن مهم از سازمان هرچه بهتر محقق شود.

مدیرعامل شرکت نفت خزر در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابلاغ شد، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های شرکت ملی نفت ایران، فعالیت‌های اکتشافی و توسعه‌ای خزر را با جدیت دنبال می‌کنیم و سعی داریم با برگزاری جلسات کارشناسی و تعامل بیشتر در تقویت حفاظت و امنیت تجهیزات، دارایی‌ها و نیروی انسانی اثربخش باشیم .

کد خبر 451558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =