۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
  • کد خبر: 451618
تحقق ۱۰۸ درصدی گازرسانی به صنایع ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تحقق ۱۰۸ درصدی گازرسانی به صنایع این استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا، عباس شمس‌اللهی گفت: برنامه مصوب امسال برای گازرسانی به صنایع استان، جایگزینی ۱۵ هزار مترمکعب گاز با سوخت‌های مایع بود که خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ هزار و ۷۳ مترمکعب ظرفیت جایگزینی برای گازرسانی به صنایع ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال و به‌منظور تحقق نام‌گذاری سال و کمک به توسعه صنایع، تعداد واحدهای صنعتی گازدارشده استان به ۱۰۲ واحد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در ۹ ماهه امسال تعداد ۹ مرغداری، ۶ گلخانه، ۲۶ دامداری، دو کارخانه آسفالت، یک مورد پرورش قارچ، ۳۲ واحد خدماتی و ۲۶ مورد دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی گازرسانی شده‌اند.

شمس‌اللهی با بیان اینکه برای گازرسانی به این ۱۰۲ واحد صنعتی بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: با اضافه شدن این تعداد صنایع گازرسانی شده در در سال ۱۴۰۰، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گازرسانی کل استان به ۱۰۶۲ واحد رسیده که نشان از تحقق شعار نام‌گذاری سال و همکاری سازنده شرکت گاز با واحدهای صنعتی و تولیدی است.

وی گفت: امسال برای گازرسانی به این تعداد صنایع، با واگذاری مناقصه طی دو پیمان، بیش از ۳۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گاز و تعداد هشت ایستگاه اختصاصی گاز توسط پیمانکاران بومی نصب و اجرا شده است.

کد خبر 451618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =