روند ساخت داخل پمپ‌های درون‌چاهی و مته‌های حفاری بررسی شد

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران از خط تولید و تعمیرات پمپ‌های ESP و خط تولید مته حفاری Rock bit که از سوی سازندگان ایرانی در دست ساخت است، بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، برنامه عملیاتی رفع موانع تولید و تسهیل و تسریع در نهایی‌سازی پروژه‌های ساخت داخل گروه‌های مهم کالایی با تأکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با هدف اجرای سیاست‌های اصولی اقتصاد مقاومتی و برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تأمین کالا، در دستور کار مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالا قرار گرفته است.

در همین راستا، کرامت‌اله افخمی، مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت به همراه مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط از خط تولید و امکانات سازندگان داخلی بازدید کرد و سپس نشست‌های کارشناسی مشترک در محل کارخانه‌های تولیدی «پادیاب تجهیز» به‌عنوان سازنده پمپ‌های ESP و «جهاد دانشگاهی خوزستان» به‌عنوان سازنده مته‌های حفاری Rockbit برگزار شد.

در این جلسه وضع پیشرفت این پروژه‌ها و مشکلات سازندگان بررسی شد، در ضمن به‌منظور ایجاد هماهنگی لازم برای تسریع در پیشبرد پروژه و رفع برخی ابهام‌ها و محدودیت‌های موجود، بر عزم و حمایت جدی شرکت ملی نفت ایران از سازندگان داخلی تأکید شد.

افزون بر این، سیاست‌های شرکت ملی نفت ایران در ایجاد شفافیت و برنامه‌ریزی جامع برای تأمین نیازهای کالا و مواد و تجهیزات راهبردی با استفاده از ظرفیت‌های خالی سازندگان و اقدام‌های حمایتی برای حداکثر استفاده از توانمندی داخلی تشریح و تبیین شد.

کد خبر 451657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =