سلامت و رضایت شغلی کارکنان مهم‌ترین اولویت صنعت حفاری است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بازدید از دکل حفاری ۴۴ فتح تأکید کرد که توجه به سلامت و رضایت شغلی کارکنان در مناطق عملیاتی مهم‌ترین اولویت کار در صنعت حفاری است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در بازدید سرزده از دکل حفاری ۴۴ فتح در موقعیت میدان نفتی مارون، در جمع کارکنان این دستگاه، گفت: همسو با اهتمام ویژه به سلامت همکاران با توجه به خطر بالای کار و لزوم انجام کار ایمن در چارچوب مقررات و دستورعمل‌های‌ اچ‌اس‌ئی، رضایت‌مندی و تقویت انگیزش آنها که در خط مقدم تولید تلاش می‌کنند مورد تأکید است.

وی تصریح کرد: ما همه خدمتگزار هستیم و باید تلاش کنیم مشکلات را برطرف کنیم و پیگیری مسائل، حل مشکلات همکاران و انجام کار مهم‌ترین اولویت شرکت است.

در این دیدار که با همراهی مدیران منابع انسانی، رؤسای برنامه‌ریزی، حراست، امور اداری کارکنان و مسئول پیگیری دفتر مدیرعامل و مشاور فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران انجام شد، مدیرعامل شرکت در موقعیت دکل حفاری با جمعی از کارکنان چهره به چهره  دیدار کرد و در ادامه با حضور در اردوگاه دستگاه ۴۴ فتح با کارکنان در پایان نوبت‌کاری آنان و کارکنان خدمات اردوگاهی در نمازخانه اردوگاه دیدار  کردو با آنان به گفت‌وگو نشست.

در جریان این بازدید، کارکنان به بیان مشکلات و طرح نظرها و پیشنهادها پرداختند که گلپایگانی ضمن ارائه راهکارهایی، تصریح کرد: موارد مطرح‌شده در چارچوب مقررات و قوانین تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شود و به اطلاع همکاران می‌رسد.

وی همچنین از یکی از کارکنان شرکت که در حین کار دچار حادثه شده و دربیمارستان امام خمینی (ره) اهواز بستری است، عیادت کرد.

کد خبر 451713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =