گاز مشترکان سیل‌زده مورموری آبدانان پایدار است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه گاز مشترکان سیل‌زده مورموری آبدانان پایدار است گفت: در پی بارش‌های اخیر منطقه مورموری و وقوع سیلاب در منطقه، طبق تازه‌ترین بررسی‌ها شبکه گاز در این مناطق پایدار است و هیچکدام از تأسیسات و تجهیزات شرکت گاز در این حادثه دچار مشکل نشده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس‌اللهی در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده مورموری با اشاره به اینکه در سیل اخیر بخش مورموری در شهرستان آبدانان به هیچکدام از تاسیسات، تجهیزات و شبکه گاز این شرکت آسیب وارد نشده است، گفت: شرکت گاز استان ایلام با رعایت و انجام استانداردهای فنی لازم در زمان احداث شبکه و تاسیسات و اجرای برنامه‌های مقاوم‌سازی و انجام کارهای کارشناسی شده نسبت به جانمایی مناسب تأسیسات اقدام کرده که خوشبختانه در سیل اخیر به هیچکدام از آنها آسیبی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی به مشترکان بدون وقفه در حال انجام است، افزود: پس از وقوع سیل در مورموری آبدانان، شاهد قطعی گاز نبوده‌ایم و خدمات دهی به مشترکان بدون وقفه ادامه دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در کنار مردم سیل زده است، اظهار کرد: مدیران ستادی کارشناسان فنی شرکت گاز به‌صورت مداوم در مناطق سیل‌زده حضوری فعال دارند و با ارائه اقدام‌های کارشناسی همسو با پایداری و تاب‌آوری شبکه، مانع از قطعی گاز در اقصی نقاط استان هستند.

شمس اللهی با بیان اینکه با وجود سیلاب شدید در مورموری آبدانان، خوشبختانه حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است، گفت: نیروهای شرکت گاز به‌صورت شبانه‌روزی با حضور در کنار این خطوط، شرایط را مدیریت می‌کنند تا مردم این منطقه در رفاه و آرامش کامل باشند.

کد خبر 452021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =