پژوهشگاه صنعت نفت سرمایه‌ معتبر وزارت نفت است

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و تمشیت امور پژوهشگاه صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت ظرفیت و سرمایه‌ای معتبر برای وزارت نفت به‌شمار می‌آید و مشابه آن در تهران وجود ندارد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد روز دوشنبه (۲۷ دی‌ماه) در بازدید از دستاوردهای فناورانه پژوهشگاه صنعت نفت، ضمن قدردانی از زحمات محققان و کارکنان این مرکز علمی، با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت موجود در این مجموعه به بهترین شکل استفاده کنیم، تصریح کرد: همه تلاش ما در دوره جدید آن است که از ظرفیت‌های پژوهشگاه نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم و بر اساس اذعان مدیران پژوهشگاه، دغدغه همه مدیران و کارکنان این مجموعه اعتلا و پیشرفت صنعت نفت است و همه تلاش این افراد برای خلق ارزش افزوده بیشتر و کمک به صنعت نفت است.

وی به مشکلات اعضای هیئت علمی پژوهشگاه نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات این گروه از محققان پژوهشگاه صنعت نفت را برطرف کنیم تا بتوانند حرکت‌های فناورانه را به‌خوبی در مجموعه راهبری کنند.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری به ساختار بودجه پژوهشگاه و حمایت‌های مالی که باید اجرایی شود، اشاره کرد و گفت: در دنیا نگاه به سازمان‌های فناورمحور نگاه پشتیبانی است زیرا هدف از تأسیس این مراکز توسعه فناوری و ایجاد ارزش افزوده برای کشور است، می‌دانیم که به‌واسطه این مجموعه، مشکلات بسیاری از صنایع رفع می‌شود و بنابراین باید از این مجموعه حمایت کنیم تا مأموریت آن دچار خدشه نشود.

زیدی‌فرد در خاتمه اظهار کرد: پژوهشگاه صنعت نفت این توانایی را دارد که با توجه به ظرفیت، نیروی انسانی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود به‌عنوان بازوی قوی برای صنعت نفت و کشور در زمینه پژوهش و فناوری ایفای نقش کند.

این نشست با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و تمشیت امور پژوهشگاه صنعت نفت، رئیس برنامه‌ریزی و سیستم اطلاعات مدیریت معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت و رئیس و مدیران پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

کد خبر 452040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =