نخستین همایش تاریخ، آموزش و زیست‌دانشگاهی برگزار می‌شود

نخستین همایش تاریخ‌، آموزش و زیست‌دانشگاهی، با هدف بازخوانی حیات آکادمیک موفق‌ترین کالج بین‌المللی آموزشی – فنی و با همکاری مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و دانشکده نفت آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، نخستین همایش «تاریخ، آموزش و زیست دانشگاهی در دانشکده نفت آبادان (۱۳۵۹-۱۳۱۸)»  از سوی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با همکاری دانشکده نفت آبادان ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

تأسیس دانشکده نفت، دانشکده نفت و پالایشگاه آبادان، دانشکده نفت و صنعت نفت در ایران، دانشکده نفت و ملی شدن صنعت نفت، دانشکده نفت و جنبش‌ دانشجویی در دهه‌های ۲۰ تا ۵۰، دانشکده نفت و انقلاب اسلامی، تعطیلی دانشکده نفت و حصر آبادان، از آموزش تا کارگاه در دانشکده نفت، تعاملات آکادمیک بین‌المللی در دانشکده نفت، متون درسی و سیستم آموزشی، سه‌گانه دانشکده، جامعه و صنعت در آبادان دهه‌های ۲۰ تا ۵۰، محورهای این همایش است.

این همایش با هدف بازخوانی حیات آکادمیک موفق‌ترین کالج بین‌المللی آموزشی – فنی در ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با محورهای یادشده، آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

مهلت دریافت آثار هفتم اسفند ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، یادداشت، عکس، سند و خاطرات از دوران دانشجویی، تدریس و همکاری با دانشکده نفت به آدرس الکترونیک دبیرخانه به نشانی collegeofabadan@iscs.ac.ir ارسال کنند.

گفتنی است این همایش به‌صورت مجازی در آدرس  https://b۲n.ir/iscs برگزار می‌شود.

کد خبر 452140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =