ممیزی پایگاه پشتیبانی و سکوی امیرکبیر انجام شد

کارشناسان اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران با هدف نظارت و بررسی اجرای دستورعمل‌های ایمنی از پایگاه پشتیبانی، سکوی نیمه‌شناور امیرکبیر و شناورهای شرکت نفت خزر بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، مسعود قاسمی، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر در نشستی که با حضور مسئول اچ‌اس‌ئی طرح‌های اکتشافی و کارشناسان ایمنی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام مدیران و کارشناسان اچ‌اس‌ئی برای ارتقای سطح ایمنی دارایی‌ها و حفاظت از سرمایه‌های انسانی، خواستار حمایت همه‌جانبه از هرگونه اقدام کارشناسی در راستای بهبود شرایط زیست محیطی منطقه عملیاتی خزر شد.

در این نشست کارشناسان اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران با انجام ممیزی در حوزه ایمنی، آتش‌نشانی، محیط زیست و پدافند غیرعامل منطقه عملیاتی خزر را ارزیابی کردند.

در این بازدید سه روزه، از نزدیک شرایط ایمنی، بهداشت و اقدام‌های مرتبط با اچ‌اس‌ئی شرکت نفت خزر بررسی شد و کارشناسان شرکت ملی نفت ایران به ارزیابی شرایط ایمنی نیروی انسانی و تأسیسات را افزون بر اقدام‌های انجام‌شده همسو با صیانت از زیست‌بوم پیرامونی تأسیسات پرداختند.

شایان ذکر است کارشناسان اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران از سکوی ایران امیرکبیر، شناورهای کاسپین و اسکله نفت خزر بازدید و در پایان توصیه‌های لازم به‌منظور بهبود شرایط ایمنی را ارائه کردند.

کد خبر 452248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =