فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران معرفی شد

با صدور حکمی از سوی سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ، یعقوبعلی طالبی به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، آیین معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج شرکت ملی نفت ایران، با حضور محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، سرهنگ پاسدار وحید تیموری، فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ، محمدعلی فلاح مهرجردی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت و سایر مدیران صنعت نفت، دیروز (سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه)، در سالن جلسات شهید بهشتی واقع در ساختمان اصلی وزارت نفت برگزار شد.

سرهنگ تیموری در این آیین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: فرماندهان بسیج باید با شناخت نقشه‌ راه، مسیر و هدف، در تمامی عرصه‌ها حضور تأثیرگذار و فعال داشته باشند و در این راه ضمن هم‌افزایی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.‌

وی با بیان اینکه جامعه هدف به‌طور صرف نباید منوط به قشر و گروه خاصی باشد، گفت: در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران نیز جامعه هدف باید کل کارکنان باشند نه تنها کسانی که عضو بسیج هستند. در واقع همه کارکنان شاغل در این مجموعه معظم باید مورد خطاب و جامعه هدف بسیج باشند.

فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ تصریح کرد: فرماندهان بسیج و مسئولان صنعت نفت به‌عنوان هدایت‌کنندگان مجموعه بسیج باید برای بسط تفکر و اندیشه بسیجی خیلی بیشتر تلاش کنند. در این راه لازم است دستاوردها و افتخارات کسب‌شده در مجموعه صنعت نفت و حتی افق‌ها و چشم‌اندازهای پیش‌رو و اهداف برنامه‌ریزی‌شده نه‌تنها از سوی مدیران نفتی، بلکه در هر مجالی که ممکن بود از سوی فرماندهان نیز اطلاع‌رسانی شود.

سرهنگ تیموری افزود: خدا را شاکرم که امروز شرکت ملی نفت ایران را شخصیتی هدایت و راهبری می‌کند که به نگاه بسیجی اعتقاد دارد و این بسیار ارزشمند است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج باید در خدمت صنعت نفت باشد، گفت: هم‌اکنون ۸۵ هزار بسیجی در صنعت نفت داریم و این خیلی ارزشمند است و چه بسا می‌توانیم با این مدیران جهادی در صنعت نفت تحولی شگرف ایجاد کنیم. ما شبیه سردار سلیمانی‌ها کم نداریم، فقط کافی است با تعلیم، تربیت و آموزش، آنها را در تراز مکتب شهید سلیمانی پرورش دهیم و از این ظرفیت و موهبت برای تعالی نظام استفاده کنیم.   

ضرورت اشاعه فرهنگ شهید سلیمانی

محمدعلی فلاح مهرجردی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت نیز گفت: امسال شرایطی مهیا شده است تا بتوانیم حوزه بسیج شرکت ملی نفت ایران، وزارت نفت و ادارات را نسبت به گذشته فعال‌تر و پویاتر کنیم و بنا گذاشته شد که از کارمند تراز حاج قاسم سلیمانی تجلیل شود.

به گفته وی، شاخص‌های محوری و مدیریتی حاج قاسم بسیار فراوان است، اما برای دستیابی به این شاخص‌ها باید به‌صورت دقیق و صحیح به سه محور زندگی سردار شهید سلیمانی یعنی ارتباط او با خدا، ارتباط او با ولایت و ارتباط او با مردم بپردازیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت افزود: برای اشاعه فرهنگ شهید سلیمانی باید تلاش کنیم تا این مکتب میان مدیران، کارکنان و کارمندان نهادها در سطوح مختلف برای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم جاری شود.

محمدعلی فلاح مهرجردی اظهار امیدواری کرد که بتوان با کمک فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران و حمایت‌های مدیرعامل شرکت که خود از پرچم‌داران بسیج است، رسالت شرکت ملی نفت ایران را به سمت تعالی پیش برد.

یعقوبعلی طالبی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، اظهار امیدواری کرد که بتواند با همراهی فرماندهان و تمام بسیجیان جایگاه بسیج را بیش از پیش ارتقا دهد و این فعالیت‌ها بتواند این موتور محرک را سریع‌تر و چابک‌تر کند.

کد خبر 452475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =