۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
  • کد خبر: 452490
ضرورت یکپارچگی اچ‌اس‌ئی در منطقه ماهشهر

مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت در جمع مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر بر ضرورت یکپارچگی اچ‌اس‌ئی در این منطقه و رعایت ضوابط ابلاغی اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد.

به گزارش شانا، مظاهر انصاری با اشاره به اهمیت منطقه و تجربه به‌دست‌آمده در ساماندهی یکپارچه مدیریت شرایط اضطراری منطقه‌ ماهشهر، مدیریت شیوع ویروس همه‌گیر کرونا و تأکید بر استمرار این رویکردها و یادگیری از این تجربه در دیگر مناطق، تسری این رویکرد به بخش‌ها از جمله مدیریت یکپارچه محیط زیست در منطقه را خواستار شد.

وی افزود: در شرکت‌های پتروشیمی منطقه پروژه‌های زیست محیطی خوبی تعریف شده است و با تلفیق و نگاه یکپارچه به محیط زیست منطقه هم‌افزایی بیشتری ایجاد می‌شود.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مخاطرات ذاتی واحدهای پتروشیمی و هم‌جواری آنها در منطقه ماهشهر بر ضرورت تمرکز بر رویکرد پیشگیری و مدیریت خطر در این منطقه تأکید کرد.

این نشست با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر امروز (چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه) در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر برگزار شد.

کد خبر 452490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =