جلوگیری از خاموشی‌های گسترده با استمرار در سوخت‌رسانی

نوزدهمین نشست کارگروه ویژه پیگیری تأمین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار و در آن بر ذخیره‌سازی‌های مناسب سوخت مایع نیروگاهی و استمرار در سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها تأکید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نشست تأمین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها، روز شنبه (نهم بهمن) با محوریت استمرار و ادامه سوخت‌رسانی بی‌وقفه به نیروگاه‌های کشور درپی مصرف بیش از حد انتظار گاز و پاسخگو نبودن تأمین سوخت گاز موردنیاز نیروگاه‌ها و به‌منظور جلوگیری از خاموشی‌های گسترده در سطح کشور برگزار شد.

براساس این گزارش، با تلاش‌های شبانه‌روزی انجام‌شده به‌رغم وضع بحرانی در پی شدت یافتن سرما، ظرفیت و موجودی مخازن سوخت مایع کشور برای تأمین نیاز نیروگاه‌ها افزایش یافته است.

در این نشست ضمن ارائه گزارش‌هایی از فعالیت‌های انجام‌شده برای ارسال سوخت مایع به نیروگاه‌ها در شرایط سخت و مناطق سخت‌گذر، آماری از مقدار افزایشی روند افزایش ذخایر نیروگاه‌های کشور ارائه شد.

شایان ذکر است، پنجمین نشست کارگروه ویژه پیگیری تأمین سوخت زمستانی با حضور جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش و نمایندگان وزارت نفت، نیرو، راه و شهرسازی، شرکت ملی گاز و ... در ساختمان غدیر برگزار شد.

کد خبر 452578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =