زمینه‌های هم‌افزایی با سازندگان و صنعتگران تقویت می‌شود

شرکت ملی حفاری ایران با هدف تقویت زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی بیشتر با سازندگان و صنعتگران داخلی، در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این نمایشگاه از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت و شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و نفت و گاز اروندان، مهندسی توسعه نفت از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

جهانبخش راهداری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در این باره توضیح داد: برگزاری این رویداد صنعتی سابقه‌ای نزدیک به ۱۵ سال دارد که سال گذشته به‌دلیل شیوع کرونا محقق نشد و نمایشگاه ۱۴۰۰ نیز با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ۸۶ واحد دانش‌بنیان، ۱۵۳ واحد سازنده، ۲۰ واحد خدمات فنی و ۲۷ واحد تأمین کننده کالا و مواد مشارکت دارند و با احتساب شرکت‌های نفتی و گروه مپنا حدود ۲۰۰ واحد می‌شوند که از مجموع شرکت‌کنندگان ۵۲ شرکت از استان خوزستان هستند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، با بیان اینکه در این نمایشگاه چند کارگاه تخصصی (نشست تخصصی) با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه صنعت نفت تشکیل می‌شود، افزود: رونمایی از دو تجهیز کاربردی در صنعت نفت و حفاری، شماری از قطعات که برای نخستین بار بومی‌سازی شده و تعدادی قطعات برای پیشنهاد ساخت در برنامه این شرکت قرار دارد.

راهداری با استقبال از تقویت فرصت‌ها و همکاری با سازندگان، تولیدکنندگان و مراکز دانش‌بنیان، همچنین همیاری بین‌بخشی با شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ چند توافقنامه میان این شرکت با شرکت‌های نفتی از جمله نفت خزر و پتروایران امضا و مبادله می‌شود.

وی گفت: رایزنی و تبادل‌نظر با چهار دانشگاه، پارک علم و فناوری و مراکز پژوهشی برای امضای قرارداد همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در جریان است که اسناد آن در نمایشگاه مبادله می‌شود.

خبرنگار: حمید شاکری‌راد

کد خبر 452688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =