جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

خوزستان تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه صنعت نفت اهواز به امضا رسید.

به گزارش شانا به نقل از ایسنا، روز دوشنبه (۱۸ بهمن ماه) تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه صنعت نفت اهواز امضا شد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور گسترش زمینه‌های همکاری علمی و پژوهشی به‌منظور رفع نیازهای موجود در صنعت حفاری به‌ویژه در زمینه فیلترهای صنعتی به امضای سیدعلیرضا علوی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان و حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رسید.

پژوهش در راستای تدوین دانش فنی و تکنولوژی ساخت و تولید انبوه قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت و انجام بازرسی‌های فنی شخص ثالث، تعریف و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در رابطه با فیلترهای صنعتی و تأمین قطعات صنعتی مورد نیاز شرکت با استفاده از توانمندی‌های سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان در جهت تأمین کالاهای اساسی صنعتی، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

شرکت ملی حفاری ایران تفاهم‌نامه‌های دیگری را نیز با شرکت نفت خزر، پارک علم و فناوری خوزستان، سازمان بسیج علمی پژوهشی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد کرد.

کد خبر 453059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =