نقش مؤثر پالایشگاه ستاره خلیج فارس در ایفای مسئولیت‌ اجتماعی

شرکت نفت ستاره خلیج فارس با گسترش نقش مشتریان خارجی خود در ایفای مسئولیت‌ اجتماعی همواره بر توسعه جوامع محلی تأکید دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، به‌منظور گسترش فعالیت‌های عام‌المنفعه با نگاه به توسعه پایدار، شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس پیشنهاد ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را به یکی از مشتریان خیر بین‌المللی این شرکت ارائه کرد و به امضای تفاهم‌نامه همکاری برای افزایش زیرساخت‌های آموزشی هرمزگان منجر شد.

در این اقدام با توجه به نیازسنجی‌ها برای گسترش فضاهای آموزشی در استان، قرارداد همکاری با استانداری هرمزگان در پروژه احداث مدرسه ۱۸ کلاسه واقع در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس امضا شد.

اجرای این طرح به توسعه زیرساخت‌های استان هرمزگان منجر می‌شود و گامی به‌منظور تحقق اهداف عمل به مسئولیت‌ اجتماعی بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان است.

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس افزون بر رسالت خطیر تأمین بخش عمده‌ای از فرآورده‌های سبد سوخت کشور از صنایع پیشرو در عمل به مسئولیت‌ اجتماعی است و با رویکرد توسعه‌ پایدار همواره ارتقای سطح زندگی جوامع محلی را مدنظر قرار داده‌ است.

ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی پس از وقوع زمین‌لرزه‌های مهیب در شهر فین به ساکنان مناطق زلزله‌زده و ساخت سریع واحدهای مسکونی در روستاهای گیشان غربی و زرتو بخشی از اقدام‌های کم‌نظیر در این زمینه به شمار می‌رود.

پیش‌ بری روند ساخت بیمارستان ۲۶۴ تخت‌خوابی نفت ستاره خلیج‌فارس، مشارکت در اجرای طرح پیک‌سایی شبکه بندرعباس، تأمین برق و آب موردنیاز آب‌شیرین‌کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس، راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر بندرعباس و بازسازی و تجهیز درمانگاه فرهنگیان بندرعباس از دیگر اقدام های مهم اخیر این شرکت در زمینه ایفای مسئولیت‌ اجتماعی به‌شمار می‌رود تا هرمزگان بیش از پیش در مسیر توسعه بر بلندای قله‌های افتخار بدرخشد.

کد خبر 453425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =