استفاده تابلوهای برق ولتاژ بالا ایرانی در طرح پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام

مدیرعامل طرح پتروشیمی ارغوان گستر ایلام از تأمین تابلوهای برق ولتاژ بالای این طرح از شرکت‎‌های ایرانی خبر داد و تأکید کرد: سازندگان ایرانی باید به زمانبندی تحویل کالا متعهد باشند.

به گزارش شانا به نقل از گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، محمود هاشم‌زاده درخصوص امضای تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با یک شرکت داخلی که شامگاه سه‌شنبه (سوم اسفندماه) در حاشیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی برگزار شد، گفت: تابلوهای برق ولتاژ پایین، متوسط و بالا در همه صنایع از جمله صنعت پتروشیمی کاربرد دارد که در یک دهه اخیر چندین شرکت ایرانی در این زمینه شروع به کار کردند.

وی افزود: شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام امروز تفاهم‌نامه تأمین تابلو برق ولتاژ بالا را با شرکت «ایران تابلو» به ارزش ۸۰ هزار یورو امضا کرد که امیدواریم در ماه‌های آتی تأمین تابلو برق با ولتاژ متوسط و پایین نیز با شرکت‌های داخلی نهایی شود.

مدیرعامل طرح پتروشیمی ارغوان گستر ایلام بر بومی‌سازی قطعات داخلی تابلوهای برق تأکید و اظهار کرد: سازندگان داخلی باید به زمانبندی تحویل کالا متعهد باشند.

هاشم‌زاده ادامه داد: این طرح با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در سال از پروپیلن تولیدی پتروشیمی ایلام به عنوان خوراک، پلی‌پروپیلن تولید خواهد کرد که این پروژه هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش، از دوم اسفندماه امسال به مدت سه روز به میزبانی منطقه آزاد کیش دایر است.

کد خبر 453905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =