روند احیای حراست در صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت آغاز شد

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: معارفه مدیر دفتر مرکزی حراست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به‌معنای آغاز فرآیند احیای ساختاری و زیرساختی حراست در ستاد و شرکت‌های تابع صندوق‌هاست.

به گزارش شانا به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات در آیین معارفه محمد رمضانی گماری و تکریم حسن ابراهیمی، مدیریت حراست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت که پیش از ظهر شنبه (۱۴ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: حراست در ساختار سازمانی صندوق‌ها در گذشته کم‌رنگ تعریف شده بود.

وی با بیان اینکه انتصاب مدیر دفتر مرکزی حراست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به‌معنای آغاز فرآیند احیای ساختاری و زیرساختی حراست در صندوق‌هاست، اظهار کرد: افزون بر ستاد، ضروری است حراست شرکت‌های تابع و وابسته صندوق‌ها تحت پوشش دفتر مرکزی حراست صندوق‌ها، احیا شوند.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به اینکه احیای ساختاری و زیرساختی حراست گروه اقتصادی صندوق‌ها در چارچوب برنامه‌ صیانت از دارایی‌ها و منابع صندوق است، افزود: مجموعه‌هایی مانند حراست و بازرسی پشتیبان سایر امور هستند.

بیات از همکاری سازمان حراست صنعت نفت با هدف بازآرایی حراست صندوق‌ها قدردانی کرد و گفت: مدیریت سازمان حراست صنعت نفت در چند ماه گذشته همکاری و همیاری مؤثری با صندوق‌ها انجام داده که شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه آقای رمضانی دارای سوابق ارزشمند و تخصصی در حوزه‌های بازرسی و حراست است، از این رو برای وی در مسئولیت جدید، موفقیت و توفیق خدمت روزافزون را خواهان هستیم، تصریح کرد: مدیریت پیشین حراست، تلاش‌های مؤثری را در جهت صیانت از صندوق‌ها به‌کار گرفته‌اند که شایسته قدرانی است، از این‌ رو، برای وی نیز در مسئولیت جدید آرزوی توفیق خدمت و موفقیت روزافزون می‌کنیم.

در این آیین، عظیم شیراوند، رئیس سازمان حراست صنعت نفت، ولی‌الله حاجی‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف و مدیران ارشد صندوق‌ها نیز حضور داشتند.

کد خبر 454475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =