بیدبلند خلیج فارس موفق به کسب ۶ استاندارد مدیریتی از انگلیس شد

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در نخستین سال تولید، موفق به دریافت استانداردهای مدیریتی ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸، ISO14001:2015، ISO9001:2015 و ISO ۲۶۰۰۰:۲۰۱۰ از شرکت DAS انگلیس شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد، مدیرعامل این شرکت در نشست اختتامیه ممیزی خارجی سیستم‌های مدیریتی گفت: ممیزان شرکت DAS انگلیس با انجام دو مرحله ممیزی خارجی و ۳۶ نفر روز ممیزی، تطابق فرآیندها و عملکردهای شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس را با ۶ استاندارد مدیریتی تأیید کردند.

وی افزود: گواهینامه‌ها با اعتبار نهادهای ملی اعتباربخشی انگلیس و ایران؛ سرویس اعتباربخشی انگلیس (UKAS) و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) صادر شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تصریح کرد: رمز موفقیت‌های این شرکت پس از توکل به خداوند در برنامه‌ریزی، همدلی، ریسک‌پذیری و کار گروهی مجموعه کارکنان و مدیران است.

امین‌نژاد ادامه داد: استقرار استانداردهای بین‌المللی در عرصه مدیریتی نشان از توسعه متوازن بیدبلند خلیج فارس در همه بخش‌های ستادی و عملیاتی دارد.

وی، اعتقاد و اعتماد عمیق به توانمندی‌ها و شایستگی‌ها را از دیگر موارد موفقیت در بیدبلند خلیج فارس دانست و تأکید کرد: استقرار سیستم‌های مدیریتی بدون کمک مشاوران بیرونی و تنها با تکیه بر توانمندی و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریتی و کارکنان این شرکت از مصادیق این اعتماد ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت DAS انگلیس نیز در این نشست گفت: بیدبلند خلیج فارس از پر افتخارترین سازمان‌های تولیدی در بها دادن به استانداردهای مدیریتی است.

کد خبر 454677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =