۲ جایگاه جدید عرضه سی‌ان‌جی ‌در کردستان به بهره‌برداری رسید

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در نشستی از آمادگی ۵۴ جایگاه ‌عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در هفته جاری در نواحی دیواندره و سقز دو جایگاه جدید عرضه این سوخت پاک عملیاتی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، محسن معانی از زحمات و همکاری بسیار خوب متصدیان جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان برای ارائه ‌خدمات مطلوب به شهروندان به‌ویژه در زمستان امسال که با توجه به برودت هوا و بارش برف، ‌هیچگونه خللی در سوخت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشد، تشکر و قدردانی کرد.

وی به شرایط دوسال اخیر و شیوع ویروس کرونا و عدم ورود مسافر به استان اشاره و شرایط نوروز امسال را متفاوت اعلام کرد و افزود: با توجه به اعلام ستاد کرونا مبنی بر برگزاری مراسم‌های ‌نوروزی و مسافرت هم‌میهنان، پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش مقدار ورود گردشگران به استان ‌باشیم، بنابراین به منظور ارائه خدمات بهتر به این مسافران باید نسبت به آمادگی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح استان اقدام‌های مورد نیاز انجام شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به عملیاتی شدن دو جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در نواحی دیواندره و سقز در هفته جاری ‌برای ارائه خدمات به شهروندان همزمان با آغاز مسافرت‌های نوروزی اعلام کرد: گروهای گشت و ‌بازرسی این منطقه از ۱۴ اسفندماه با حضور در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، نظارت خود را بر آماده‌سازی جایگاه‌ها ‌به لحاظ فنی، عملیاتی، رعایت الزام‌های اچ‌اس‌ئی آغاز کرده‌اند.

معانی افزود: برنامه‌ریزی و تلاش منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت ۵۴ جایگاه ‌سی‌ان‌جی استان است که همکاری متصدیان و شرکت‌های بهره‌بردار در این زمینه بسیار ‌حائز اهمیت است تا بتوانیم شرایط در مدار بودن و ارائه خدمات کامل جایگاه‌ها را به شهروندان فراهم ‌کنیم. ‌

وی به فعال بودن ‌۳۴۴‌ نازل در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی استان اشاره کرد و یادآور شد: ‌کالیبراسیون دیسپنسرهای همه ۵۴ جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد ‌دریافت شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خواستار توجه جدی مالکان و شرکت‌های بهره‌بردار به عملیاتی بودن همه دیسپنسرهای ‌جایگاه، آمادگی شرکت‌های تعمیرات و پشتیبانی جایگاه‌ها، آراستگی و نظافت جایگاه‌ها، رعایت نکات ‌ایمنی، فعال بودن همه دوربین‌های جایگاه و نظافت سرویس‌های بهداشتی شد. ‌

کد خبر 454792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =