نخستین نشست توجیهی طرح احیای چاه‌های کم‌بازده و غیرفعال نفتی برگزار شد

نخستین نشست توجیهی طرح احیای چاه‌های کم‌بازده و غیرفعال نفتی با حضور شرکت‌ها و نقش‌آفرینان این طرح به میزبانی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، در ادامه روندهای پیشین برای اجرای طرح احیای چاه‌های کم‌بازده و غیرفعال نفتی، ارکان مختلف طرح در نخستین گردهمایی روز سه‌شنبه  (۲۴ اسفندماه) در مرکز همایش‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) حضور یافتند.

در این نشست سیاست‌های کلان از سوی محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، ابعاد فنی طرح از سوی علی براتی، معاون مدیریت نظارت بر تولید نفت شرکت ملی نفت و ابعاد اقتصادی - قراردادی طرح نیز از سوی امیر مقیسه، معاون مدیریت سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی نفت ایران تبیین شد.

با توجه به اهمیت ارائه تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، همچنین نقش مهم سرمایه‌گذاری خطرپذیر در پیشبرد آینده طرح از سوی شرکت‌های یادشده، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت نیز توانمندی‌ها، امکانات و ظرفیت خود را برای مشارکت با شرکت‌ها ارائه کردند.

 در پایان این نشست، نشست پرسش و پاسخ برای تشریح جزئیات طرح و شنیدن نظرها و پیشنهادهای شرکت‌های متقاضی برگزار شد.

محمدصابر کرم‌بیگی، معاون فناوری و نوآوری پارک نفت و گاز نیز در پایان این نشست اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور که از سوی کارگروه ارزیابی اولیه حائز شرایط مقدماتی برای ادامه مراحل فراخوان تشخیص داده شدند، از اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برای نشست دوم توجیهی و سپس نشست‌های ارائه مشخصات و انتخاب چاه‌ها دعوت خواهند شد.

کد خبر 454811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =