مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پالایشگاه آبادان بازید کرد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف تأمین خوراک پایدار پتروشیمی‌ها از پالایشگاه نفت آبادان و طرح‌های توسعه آن بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰) از شرکت پالایش نفت آبادان و طرح توسعه این شرکت بازدید و حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گزارشی در خصوص وضع تولید و چالش‌های موجود در سطح این پالایشگاه ارائه کرد.

وی در این بازدید، جلوگیری از خام‌فروشی، تکمیل زنجیره ارزش با نگاه توسعه‌ای به صنایع پایان دستی را مهمترین مأموریت کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد و از همت و تلاش مدیران، مهندسان و کارگران شرکت پالایش نفت آبادان قدردانی کرد.

براساس این گزارش، بازدید از واحدهای تقطیر منطقه یک، مجموعه‌های شیرین‌سازی گاز در منطقه ۲ عملیاتی و طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان پالایشگاه آبادان از دیگر برنامه‌های بازدید معاون وزیر نفت بود.

ارائه گزارشی از روند اجرایی پروژه و زمان تحویل‌دهی نهایی به بهره‌بردار و تغییرات و حجم سبد محصولات تولیدی نهایی پس از راه‌اندازی فاز نخست و دوم طرح توسعه پالایشگاه آبادان از جمله موارد مطرح شده در این بازدید بود.

کد خبر 454824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =