تغذیه بیش از ۴۰۰ هزار مشترک طرح بخشودگی در سیستم مکانیزه شرکت ملی گاز

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: همسو با اجرای طرح بخشودگی مشترکان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار مشترک صحت‌سنجی و در سیستم مکانیزه شرکت ملی گاز ایران تغذیه شده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجلال نورموسوی با اعلام این خبر گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ هزار فایل مشترکان ارسال و در نشست‌های کارشناسی شده، حدود ۴۰۰ هزار مشترک در بخش کمیته امداد صحه‌گذاری و در سیستم مکانیزه شرکت ملی گاز ایران تغذیه شده‌اند.

وی افزود: بر همین اساس، قبضی که برای این مشترکان صادر شده، شامل بخشودگی و تعدیل قبوض پیشین است و درباره مواردی هم که هنوز برای آنها قبض صادر نشده، نخستین قبض صادره شامل بخشودگی و تعدیلات مربوط به قبوض پیشین به‌صورت برگشت با علامت منفی خواهد بود.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در حوزه کمیته امداد، تعدادی از استان‌ها خوب عمل کردند، تصریح کرد: حدود ۱۷ استان در ارائه آمار خود، عملکرد خوبی داشته و این در حالی است که تعدادی از استان‌ها هم آمار متوسطی داشتند که شاید ناشی تعداد کمتر زیر پوشش‌ها بوده است.

نورموسوی اظهار کرد: بر این اساس، می‌توانیم بگوییم ۱۰ استان در این مورد ضعیف عمل کردند که این امر به آن معنا نیست که مشترکان زیر پوششی نبودند، بلکه حاکی از آن است که اطلاعات در این استان‌ها کمتر ارسال شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر اقدام شود تا در سیستم شرکت ملی گاز ایران تغذیه کنیم.

وی افزود: در بخش بهزیستی، متأسفانه عملکرد چندان مطلوب نیست و تنها پنج استان عملکرد خوبی داشتند و حدود ۶ استان هم متوسط عمل کردند و بقیه استان‌ها، آمار و اطلاعاتی بسیار محدود و کم ارائه کردند که امیدوارم هرچه سریع‌تر ارسال اطلاعات انجام شود تا ما هم بلافاصله در سامانه تغذیه کنیم.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه آخرین قبض مشترکان ما مربوط به سال ۱۴۰۱ و از ابتدای فروردین تا ۳۱ فروردین‌ماه خواهد بود، گفت: این قبوض شامل اعمال بخشودگی و تعدیل برای این مشترکان و تعدیل قبوض پیشین است که به‌صورت برگشت در آخرین قبوض که تا پایان فروردین‌ماه صادر می‌شود، لحاظ خواهد شد.

کد خبر 454836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =