تلاش کارکنان دکل‌های حفاری در خط مقدم تولید ارزشمند و تحسین‌برانگیز است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در بازدید از مناطق عملیاتی در روز ملی شدن صنعت نفت و در آستانه سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: تلاش همکاران روی دکل‌های حفاری به‌عنوان نیروهای خط مقدم تولید بسیار ارزشمند، ستودنی و تحسین‌برانگیز است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در آخرین ساعات سال ۱۴۰۰ در بازدید از دستگاه‌های حفاری ۸۰ و ۸۶ فتح در میدان نفتی اهواز در موقعیت مناطق نفتخیز جنوب، سال نو، عید نوروز و تجلی مواهب الهی در بستر طبیعت را به مجموعه کارکنان به‌ویژه همکاران عملیاتی که در روزهای تعطیلات سال نو و به دور از خانواده مشغول انجام وظیفه هستند، تبریک و تهنیت گفت.

وی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان شرکت در همه بخش‌های عملیاتی، پشتیبانی، فنی و ستادی، افزود: سال ۱۴۰۰ سالی پرکار بود و تلاش مجموعه همکاران سبب تحقق اهداف سازمان به‌منظور پاسخگویی به برنامه‌های صنعت نفت شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برای هر یک از همکاران که هم‌اکنون در مناطق عملیاتی فعال هستند، آرزوی سلامتی و سالی سرشار از موفقیت و بهروزی دارم و برای آنان عیدانه نوروزی اختصاص یافته است که همراه با حقوق فروردین ماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.

بر پایه این گزارش، در بازدید گلپایگانی از بخش‌های مختلف دستگاه‌های حفاری ۸۰ و ۸۶ فتح، کارکنان این دکل‌ها در نشست‌های صمیمانه به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و مشکلات خود پرداختند و از تلاش مدیریت شرکت در توجه به منابع انسانی، ایجاد رضایت‌مندی و حل مسائل آنان قدردانی کردند.

کد خبر 454869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =