تداوم‌ دستاوردهای پیشین صنعت گاز در سایه همدلی و کار گروهی

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: در سالی که گذشت با همت و تلاش شبانه‌روزی در شرکت ملی گاز ایران، شاهد موفقیت‌های بزرگی بودیم و امید داریم در سایه همدلی و کار گروهی بتوانیم این دستاورد عظیم را در سال نو نیز تداوم بخشیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در سفر روز سه‌شنبه (دوم فروردین‌ماه) به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در جشن بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: صمیمانه‌ترین تبریک‌های خود را به مناسبت فرارسیدن عید نوروز باستانی که هم زمان با رستاخیز زیبای طبیعت است به همه تلاشگران صنعت نفت و گاز به‌ویژه شما کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی ابراز و آرزو می‌کنم به‌واسطه آمدن بهار، سالی بانشاط همراه با موفقیت‌های روز افزون برایتان باشد.

وی ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکریم که توانستیم با تلاش بی‌وقفه شما عزیزان و حمایت و ایثار خانواده‌های عزیز موجبات رفاه و آسایش هموطنان عزیز را در فصول سرد سال فراهم آوریم و این مهم‌ترین جشن و شادمانی برای ماست.

چگنی تصریح کرد: در سالی که گذشت با وجود همه مشکلات، عملکرد شرکت ملی گاز ایران در همه بخش‌ها و سطوح بسیار درخشان و شایسته سپاس بوده و این مهم با تلاش و زحمات شما کارکنان این مجتمع عظیم و درخشان و دیگر پالایشگاه‌های کشور محقق شده است.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این مراسم، هادی هاشم‌زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، بیان کرد: بسیار خوشحالیم که در آغاز لحظات سال نو در کنار شما خانواده بزرگ متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت اقدام‌های خوب و شایسته‌ای در مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورد و امید داریم با همت و تلاش شبانه‌روزی شما متخصصان و کارکنان و صبر و شکیبایی شما خانواده‌های محترم در سال پیش‌رو بهترین‌ها را ثبت کنیم.

کد خبر 454877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =