حریق تأسیسات شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر مهار شد

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی در شرکت کاوشگران ماهشهر دو مصدوم داشته است، گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان اچ‌اس‌ئی سازمان منطقه ویژه اقتصادی در حال بررسی است.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، محسن ادیبی اظهار کرد: حریق در این شرکت واقع در سایت یک منطقه هم‌اکنون به‌طور کامل مهار شده است.

وی افزود: در کمتر از یک ساعت و با محوریت فرماندهی حادثه و با تلاش گروه آتش‌نشانی و اطفای حریق سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، آتش‌سوزی تأسیسات شرکت کاوشگران ماهشهر مهار شد و در عملیات اطفای حریق، گروه‌های امدادی دیگر شرکت‌های مستقر در منطقه نیز مشارکت کردند.

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی همچنین با بیان اینکه در جریان این حادثه که در سطح یک رخ داد، متأسفانه دو نفر از نیروهای خدوم واحد بهره‌برداری شرکت کاوشگران ماهشهر دچار سوختگی شدند، گفت: یکی از این مصدومان به‌دلیل شدت سوختگی به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر اعزام شد.

براساس این گزارش، شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر در زمینه‌ بازیافت پی‌ای‌جی و تبدیل آن به محصول منواتیلن گلایکول در صنایع پایین‌دستی الفین است که محصول آن در صنایع رنگ‌سازی، حلال و ... کاربرد دارد و در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال فعالیت است.

کد خبر 455045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =