ارتقای بهره‌وری عملیات و خدمات حفاری از مهم‌ترین اهداف کیفی امسال است

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: ارتقای بهره‌وری عملیات و خدمات حفاری از شمار مهم‌ترین اهداف کیفی و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران حمیدرضا گلپایگانی، روز چهارشنبه (۱۷ فروردین ماه) در تشریح اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای شرکت در سال جاری افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه‌های نفت و گاز، سرمایه‌های انسانی، ظرفیت‌های تجهیزاتی گسترده و ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه در منطقه مطرح است.

وی با بیان اینکه مدیریت سازمان به‌منظور حفظ جایگاه و بهبود آن در سال‌های آتی، برنامه‌ها و چشم‌انداز مدونی هدف‌گذاری کرده است و بر تحقق آن تأکید دارد، گفت: کارآمدی عملیاتی و ارتقای بهره‌وری اجرایی به‌منظور توسعه‌بخشی به عملیات حفاری و خدمات جانبی از جمله در پروژه‌های کلیدی، امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: بهبود کارایی پشتیبانی، از سرفصل‌های اهداف کیفی شرکت است که درباره سرمایه‌گذاری و اجرای بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری با به‌کارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و منابع انسانی شرکت و برون‌سپاری به شرکت‌های صاحب صلاحیت در دستور کار قرار دارد.

گلپایگانی در این زمینه تقویت توانمندی داخلی لجستیک از طریق تکمیل ماشین‌آلات موجود و جدید و استفاده از ظرفیت‌های برون‌سپاری و به‌هنگام‌سازی تأمین کالا از طریق اولویت‌بندی تقاضاهای اصلی و تنوع‌بخشی به منابع خارجی و داخلی با کیفیت را مورد اشاره قرار داد.

وی رقابت‌پذیری را از دیگر محورهای مهم به‌منظور اهداف کیفی دانست و افزود: در این باره اهتمام به سهم بازار مورد تأکید است، بنابراین حضور در مناقصات و مشارکت با پیمانکاران توسعه میدان‌ها و همکاری بلندمدت با کارفرمایان بزرگ از طریق انعقاد موافقت‌نامه و قرارداد به‌منظور افزایش سهم بازار حفاری به‌نحو مناسب دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران توسعه پایدار را مهم ارزیابی کرد و ضمن تأکید بر به‌کارگیری مقررات و دستورعمل‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، ارتقای فرهنگ ایمنی با رویکرد کاهش و توجه به مسائل زیست محیطی را به‌منظور تحقق اهداف کیفی شرکت بسیار مهم و ضروری دانست.

گلپایگانی جذب و پرورش نیروی انسانی، رضایتمندی و تقویت انگیزش کارکنان، چابک‌سازی سازمانی و ارتقای فرآیندها، برگزاری مناقصات به‌منظور تأمین کالا و خدمات، اصلاح ساختار سازمانی، پایداری مالی، وصول مطالبات و بهینه‌سازی جریان نقدینگی، به‌روزرسانی نرخ خدمات حفاری و جنبی به‌منظور افزایش درآمدها را از دیگر محورهای سند اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای سال جاری این شرکت برشمرد.

کد خبر 455250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =