افزایش انتقال گاز همسو با کاهش حوادث کاری انجام شد

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد که افزایش انتقال گاز همسو با کاهش حوادث کاری و تعمیرات تجهیزات انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی در بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز دوراهان ۱۰ که در حال آماده‌سازی و تجهیز است، نیروی انسانی با اراده را مهم‌ترین رکن در کسب موفقیت دانست و گفت: مدیریت دانش، تجربه کارکنان و انگیزه سرمایه‌ انسانی برای افتخارآفرینی‌ در کسب این رکوردها بسیار تأثیرگذار است و به همین دلیل باید به این موضوعات توجه ویژه داشت.

وی افزود: افزون بر افزایش انتقال گاز، مهم‌ترین مسئله‌ای که در رکوردزنی شاهد آن بودیم رعایت نکات ایمنی، کاهش حوادث کاری و تعمیرات تجهیزات بود که این موضوع نکته‌ای حائز اهمیت و شاخص در کسب این موفقیت‌ است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: توسعه ایستگاه‌های تقویت فشار گاز با هدف تأمین گاز در محدوده  شمال کشور و نقاط سردسیر به‌ویژه در فصل‌های سرد سال انجام می‌شود که آنچه امروز در بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز دوراهان ۱۰ شاهد آن بودیم با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها، پیشرفت‌ها و رشد قابل ملاحظه‌ای به چشم می‌خورد که امیدوارم هر چه زودتر و در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد افتتاح این ایستگاه باشیم.

مجید مصدقی، سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران نیز در این بازدید گفت: کارکنان منطقه ۲ برای دستیابی به رکوردشکنی‌های سال ۱۴۰۰، عزم خود را جزم کردند و بنده شاهد این موضوع بودم در روزهایی که اوج مصرف گاز بود، همگی با تلاش وصف‌ناپذیر و شبانه‌روزی برای رسیدن به هدفی مشخص و مشترک که همانا خدمت‌رسانی به هم‌وطنان خود بود از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین عوامل در به‌دست آمدن این موفقیت را می‌توان به تلاش و کوشش همه همکاران به ویژه کارکنان عملیات ایستگاه و خطوط لوله اشاره کرد که با انجام به‌موقع تعمیرات، ضمن افزایش آماده‌به‌کاری تأسیسات و خطوط لوله، از بروز توقفات اضطراری جلوگیری کردند.

سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران از حمایت‌ها و توصیه‌های مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در کسب این رکورد قدردانی و بیان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نام گرفته، با اجرای پروژه‌های بومی‌سازی و دانش‌بنیان به اهداف مهم خود برسیم.

براساس این گزارش، با توجه به افزایش مصرف گاز در سال ۱۴۰۰، تعداد توربین‌های فعال در منطقه ۲ به ۶۰ دستگاه و حجم انتقال گاز روزانه در این منطقه به ۴۶۰ میلیون مترمکعب رسید.

کد خبر 455566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =