مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبیین شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت را برشمرد و گفت: برنامه‌های شرکت پایانه‌های نفتی در سال گذشته به‌طور کامل اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز سه‌شنبه ( ۲۳ فروردین‌ماه) در نشست بررسی چالش‌های مدیریت عملیات پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: نقش و مأموریت این شرکت کمک به تداوم تولید نفت، گاز و استمرار جریان صادرات نفت کشور است که خروجی مأموریت عملیاتی شرکت تأمین ارز و به نوعی ورودی اقتصادی سایر فعالیت‌های کشور خواهد بود.

وی با اشاره به دستاوردهای یک سال اخیر این شرکت بیان کرد: همه فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران همسو با چشم‌انداز و با در نظر گرفتن اهداف عمومی و اختصاصی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این شرکت پارسال توانست مأموریت اصلی و وظایف محوله درحوزه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن و به‌ موقع انجام دهد.

اسدروز، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام و میعانات گازی، تداوم صادرات نفت خام و میعانات گازی در شرایط پیچیده عملیاتی، مدیریت ذخیره‌سازی و صادرات میعانات و فرآورده‌های مورد نظر با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور و انجام خدمات متعدد پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها را از فعالیت‌های مهم شرکت پایانه‌های نفتی ایران برشمرد.

کد خبر 455582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =