اجرای ۸۸۲ عملیات تخصصی در سال ۱۴۰۰

متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در مدیریت خدمات ویژه در سال ۱۴۰۰ موفق به انجام ۸۸۲ عملیات شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، علی دقایقی، مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: عملیات‌ تخصصی نمودارگیری، چاه‌پیمایی، نمودارگیری سطحی و مغزه‌گیری، عبور از جداره و حفاری جهت‌دار روی چاه‌های نفت و گاز در قالب خدمات یکپارچه فنی به چاه‌های در حال بهره‌برداری و چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و توصیفی در مراحل تکمیل ارائه می‌شود.

وی گفت: در این مدت ۱۳۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۴۶۸ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۲۴۶ مورد چاه‌پیمایی، دو مورد عبور از جداره و سه مورد عملیات مغزه‌گیری به متراژ ۵۵۸ متر به شرکت‌های متقاضی و پروژه‌های کلید در دست ارائه شد.

مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران افزود: سال گذشته همچنین ۷ هزار و ۷۳۶ متر حفاری افقی و جهت‌دار روی ۳۰ حلقه چاه انجام شد که انجام آن از نظر ابزار و تجهیزات مورد نیاز و دانش فنی و تخصصی بااهمیت است.

دقایقی اظهار کرد: تقویت گروه‌های تخصصی، تأمین و به‌روزآوری تجهیزات با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه فعالیت‌ها به‌منظور پاسخگویی به‌موقع به درخواست شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت‌های بخش خصوصی حسب تأکید مدیریت ارشد شرکت در دستور کار سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

کد خبر 455704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =