زمان دریافت ایده‌های برتر حوزه سرمایه انسانی تمدید شد

فراخوان کارکنان صنعت نفت از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به‌منظور ارائه ایده‌های نوآورانه، علمی و عملیاتی تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

به گزارش شانا، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی وزارت نفت قصد دارد با هدف بهبود و توسعه عملکرد در حوزه منابع انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی همکاران به گردآوری دیدگاه‌های و ایده‌های برتر در این حوزه و شناسایی چالش‌ها و راه‌های برون‌رفت از آنها بپردازد.

بر این اساس همه کارکنان صنعت نفت می‌توانند ایده‌های خود را با محوریت آسیب‌شناسی و شناسایی چالش‌های کنونی و پیش‌روی منابع انسانی، ارزیابی و اولویت‌بندی آنها، همچنین ارائه راهکارهای لازم با هدف بهبود و توسعه نظام توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی صنعت نفت حداکثر تا روز شنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) به آدرس iies.info@mop.ir ارسال کنند.

ابلاغ منویات مقام عالی وزارت نفت در ارتباط با موضوعات مرتبط با توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با سخنرانی در نشست تخصصی، تقویت ارتباطات و تعاملات مؤثر و کارآمد بین کارکنان وزارت نفت و مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی با ایجاد فضای مناسب برای کارکنان به‌منظور اعلام دیدگاه‌ها و پیشنهادهای اصلاحی در زمینه چالش‌های کنونی و پیش‌روی منابع انسانی، بررسی و ارزیابی علمی و عملی مهم‌ترین مشکلات مطرح‌شده از دیدگاه همکاران و هم‌اندیشی و هم‌افزایی به‌منظور رفع آنها از مسیر اتخاذ سیاست‌ها، راهبردها و اقدام‌های مناسب از جمله اهداف این فراخوان اعلام شده است.

شایان ذکر است که فراخوان ارائه ایده‌ها برتر پیشتر در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد که تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه همان سال معتبر بود.

کد خبر 455718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =