رئیسی: برای اصلاحات اساسی در اقتصاد حاضریم از آبروی خود هزینه کنیم

رئیس‌جمهوری گفت: مصمم هستیم اصلاحات ساختاری را در حوزه‌های مختلف از جمله نظام بانکی، مالیاتی، اجتماعی و فرهنگی انجام دهیم و در روند اجرای آن آمادگی داریم از آبروی خود هزینه کنیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی عصر یکشنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در نشست مشترک دولت و مجلس با ضروری شمردن انسجام و همدلی قوای سه‌گانه برای غلبه بر مشکلات کشور گفت: دولت با فعالیت‌های خود نشان داده که برای حل مسائل و مشکلات مصمم است و در چند ماه گذشته اقدام‌های خوبی انجام شده است.

وی همکاری و هماهنگی کامل با مجلس را ضروری خواند و افزود: دولت از نظارت و پیگیری‌های مجلس استقبال می‌کند و از همین رو به همه وزیران بارها تأکید کرده‌ام که نهایت همکاری و مساعدت را با مجلس داشته باشند، در عین حال لازم است نمایندگان هم نسبت به الزام‌ها و فرآیندهای امور اجرایی توجه داشته باشند.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه نمایندگان در تقویت عملکرد وزارتخانه‌ها و روحیه دادن به وزیران نقش مهمی دارند، تصریح کرد: اگر وزیری به‌دلیل بعضی از سخنان روحیه خود را از دست بدهد، آن وزیر نمی‌تواند فعالیت مؤثری داشته باشد و در این صورت این کشور است که از این ناحیه خسارت می‌بیند.

رئیسی با تأکید بر اینکه دولت با اراده و تصمیم جدی به‌دنبال انجام اقدام‌های شجاعانه به‌ویژه در حوزه اصلاحات اقتصادی است، اظهار کرد: مصمم هستیم اصلاحات ساختاری را در حوزه‌های مختلف از جمله نظام بانکی، مالیاتی، اجتماعی و فرهنگی انجام دهیم و در روند اجرای آن آمادگی داریم از آبروی خود هزینه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت هرگز گرفتار حاشیه نخواهد شد، گفت: امروز مردم از همه ما انتظار دارند که مشکلات کشور را برطرف کنیم، بنابراین کوچک‌ترین حرف و اقدامی که مردم را ناامید کند، گناهی نابخشودنی است.

در این نشست معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیران نفت، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سخنانی دستاوردها و اقدام‌های دولت را در حوزه‌های مختلف بیان کردند.

در این نشست همچنین رئیس کمیسیون‌های انرژی، صنایع و معادن، اجتماعی، اقتصادی، جهش و رونق تولید، کشاورزی و فرهنگی در سخنانی با قدردانی از اهتمام دولت برای تقویت همکاری با مجلس دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند.

کد خبر 455725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =