وجود بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین شبکه مخابراتی وزارت نفت در شرکت انتقال گاز ایران

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که این شرکت بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین شبکه مخابراتی با استاندارد صنعتی در سطح وزارت نفت است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، غلامعباس حسینی در نشست با کارکنان مدیریت مخابرات و تلمتری، مأموریت این مدیریت را فراشرکتی خواند و از فعالیت‌های این مدیریت در ارائه خدمت به شرکت ملی گاز ایران و همه شرکت‌های تابع قدردانی کرد.

وی با تأکید بر ارتقای امنیت و پایداری ارتباطات عملیاتی ادامه داد: همه طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات و نوسازی و به‌روزرسانی شبکه‌ها براساس فناوری‌های روزآمد دنیا و نیازهای روزافزون عملیاتی همسو با چشم‌انداز شرکت انتقال گاز در افق ۱۴۰۴ به‌عنوان شرکتی سرآمد در تراز جهانی و انجام مأموریت انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور قرار گیرد.

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به اساسنامه این شرکت، تأمین شبکه‌های مخابراتی و تلمتری به‌منظور برقراری ارتباطات عملیاتی مورد نیاز در مسیرهای خطوط لوله انتقال گاز، تأسیسات و ایستگاه‌های تقویت و تقلیل فشار گاز، اندازه‌گیری، جمع‌آوری و دیگر تأسیسات و متعلقات وابسته به شرکت ملی گاز ایران و حسب مورد دیگر سازمان‌ها را از وظایف مدیریت مخابرات و تلمتری بیان کرد.

حسینی همچنین بر لزوم روزآمد کردن شبکه‌ها، تجهیزات و حرکت همگام با پیشرفت سریع فناوری در این حوزه تأکید کرد.

محمدرضا نیک روش‌فرد، مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران نیز گزارشی از مهم‌ترین اقدام‌های این مدیریت به‌صورت آماری و واحدهای کاری ارائه داد.  

وی ضمن بیان توضیحاتی درباره برنامه‌های آینده و ۶ پروژه مهم تعریف‌شده در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های ارتقای زیرساخت مخابراتی، تقویت شبکه‌های ارتباطی بیسیم و تلفن، افزایش امنیت اطلاعات و... بوده و سبب بروز تحول در روزآمد کردن شبکه‌ها، ارتقای امنیت و پایداری ارتباطات و افزایش رضایت‌مندی کارکنان و خدمات‌گیرندگان خواهد شد.

کد خبر 455798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =