تأکید سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی بر تولید پایدار و ایمن

سرپرست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در نخستین نشست هم‌اندیشی با مدیران ستادی و پالایشگاهی با تأکید بر تولید پایدار و ایمن گفت: اکنون اولویت حیاتی در این مجموعه، مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای پیشرفت عملیات تعمیرات اساسی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش اظهار کرد: در سایه همدلی و کار گروهی باید موانع و چالش‌هایی که در سطح پالایشگاه‌های مجتمع وجود دارد با نشست‌ها و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برطرف شود.

وی افزود: کارها و تصمیم‌های مهم باید به‌صورت گروهی و همفکری همه مدیران در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن به سمت جلو حرکت کند و نظام‌نامه‌ای بسیار دقیق شکل بگیرد و دستورات باید در بدنه‌ سازمان پیاده‌سازی شود.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: رمز موفقیت در انسجام، یکپارچگی و هماهنگی است و همه واحدهای ستادی و مدیران پالایشگاهی باید در زنجیره‌ای به هم متصل باشند تا روز به روز شاهد هم‌افزایی و هم‌دلی در مجتمع گاز پارس جنوبی باشیم.

باهوش گفت: نیروهای انسانی را باید به‌عنوان سرمایه و دارایی‌های مهم مجتمع گاز پارس جنوبی مورد توجه قرار داد و در این مسیر تجربه و تخصص کارکنان می‌تواند زمینه را برای تولید، توسعه و رشد فراهم کند.

وی همچنین بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و توانایی‌ها برای رفع تنگناهای موجود استفاده کرد و تفکر و ایده‌های نو برای ساختار جدید به‌کار گرفته شوند. از سویی همه واحدهای عملیاتی و پشتیبانی باید همگام و همفکر با مدیران پالایشگاه حرکت و با ایجاد فضای مناسب زمینه‌ رشد را فراهم کنند و روز به روز شاهد کم شدن دغدغه‌های موجود باشیم.

کد خبر 455874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =