نشست تدوین برنامه راهبردی سرمایه انسانی در نفت خزر برگزار شد

نشست تدوین برنامه راهبردی حوزه منابع انسانی با حضور مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در شرکت نفت خزر برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، نشست تدوین برنامه راهبردی حوزه منابع انسانی نفت خزر با حضور مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل، مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.

ناصر مولایی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با حضور در شرکت نفت خزر، با مدیرعامل و مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی شرکت نفت خزر دیدار کرد و درباره اهداف و برنامه‌های مربوط به حوزه منابع انسانی در این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی با تشریح اهداف و برنامه‌های حوزه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران، هدف از برگزاری این نشست‌ها را بحث و تبادل‌نظر و دریافت نظرها و پیشنهادهای عملی و اجرایی مدیران عملیاتی و ستادی به‌منظور رفع موانع و چالش‌های این حوزه دانست.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری و شناسایی فرصت‌های پیش روی را در تدوین برنامه‌های راهبردی حائز اهمیت دانست و همسو با شعار سال و فرمایش‌های مقام معظم رهبری اظهار کرد: برنامه‌های راهبردی با رویکرد دانش‌بنیان، تحول‌آفرین و عمل‌گرا در حوزه منابع انسانی طبق دستور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و با اولویت در دستور کار قرار گرفته و امید است بر اساس بررسی‌های میدانی و خروجی نشست‌های به‌عمل آمده با شرکت‌های تابعه، راهبردها و اهداف تعیین شده را به‌منظور رفع موانع و مشکلات به کار بست.

مولایی تأکید کرد: برنامه راهبردی منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران به‌صورت فراگیر و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، همکاری و هم‌فکری بخش‌های مرتبط با رویکرد آینده‌محور و با هدف توانمندسازی، توسعه و صیانت از سرمایه انسانی تدوین می‌شود.

مراد کمالی، مدیر عامل شرکت نفت خزر، نیز ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های آینده این شرکت در بخش خشکی و فراساحل، بر نقش سرمایه‌های انسانی در تحقق اهداف و برنامه‌های کشور و صنعت نفت تأکید کرد و گفت: دستیابی به اهداف توسعه‌ای در شرکت نفت خزر به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های بالادستی صنعت نفت در شمال کشور، مستلزم نگاه دانش‌بنیان و توسعه‌ای به حوزه منابع انسانی است که در کنار توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد زمینه‌های دانش‌محور مجال تحقق خواهد داشت.

کد خبر 455887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =