۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
  • کد خبر: 455958
شرکت اویک ۷۰۰ بسته معیشتی در دهلران توزیع کرد

شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) همسو با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ۷۰۰ بسته معیشتی ارزاق در میان خانواده‌های محروم شهرستان دهلران توزیع کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، در مراسمی که روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین‌ماه) در شهرستان دهلران و با حضور اعضای شورای تأمین و شورای اداری این شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، فرمانده هنگ مرزی، دادستان، رئیس کمیته امداد و دیگر مقام‌ها و مسئولان محلی و استانی در سایت پروژه ان‌جی‌ال برگزار شد، مهدی صفدری، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت اویک از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته کمک مؤمنانه معیشتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال، برای توزیع بین خانواده‌های کم بضاعت شهرستان دهلران و روستاهای اطراف پروژه‌های ان‌جی‌ال، پتروشیمی و تقویت فشار گاز دهلران خبر داد.

سیدمحسن موسوی، امام جمعه شهرستان دهلران نیز در این آیین ضمن اشاره به تاکیدهای دین مبین اسلام درباره اهمیت خدمت به محرومین، نیازمندان و مستمندان اظهار کرد: خداوند بلندمرتبه را شاکریم که مجموعه بزرگ اویک هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان، لیالی‌قدر و هفته اکرام ایتام همسو با تعهدهای مسئولیت اجتماعی، بالغ بر ۷۰۰ بسته معیشتی برای کمک به محرومان استان اختصاص داده و توزیع کرده است.

وی با اشاره به تأکید پیامبر اسلام و آیه شریفه سوره آل عمران درباره انفاق، از توجه و اقدام‌های اثرگذار شرکت اویک برای یاری‌رسانی به نیازمندان منطقه همچنین رفع مشکلات شهرستان، تشکر و قدردانی کرد.

لطیف صادقی، فرماندار ویژه دهلران نیز از همکاری سازنده شرکت اویک و کمک‌هایی که نسبت به مردم منطقه انجام می‌دهد، قدردانی و تشکر کرد و خواستار توجه بیش از پیش به محرومیت‌های شهرستان شد.

کد خبر 455958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =