صدور نخستین موافقت اصولی درخواست در سامانه درگاه ملی مجوز جایگاه سوخت

سامانه «درگاه ملی مجوز جایگاه سوخت» شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نخستین موافقت اصولی را در منطقه زنجان به‌صورت کاملاً الکترونیکی صادر کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، امید وطن‌خواه گفت: سامانه درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت دوم اردیبهشت‌ماه نخستین موافقت اصولی جایگاه عرضه سوخت مایع تمام الکترونیکی را از طریق سامانه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر کرد.

وی درباره اقدام‌های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت در یکپارچه‌سازی و ساماندهی صدور مجوزهای ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی و سوخت مایع  تصریح کرد: به‌منظور شفاف‌سازی،‌ حذف فرآیند کاغذبازی در صدور مجوز و حذف امضاهای طلایی و کاهش زمان ارائه خدمات به مردم شریف و نیز کسب حداکثر رضایت شهروندان، سامانه‎‌ای با عنوان «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی» در زیر مجموعه درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور «https://g4b.ir» ایجاد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: به‌منظور سهولت دریافت مجوز ساخت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و سوخت مایع ازسوی متقاضیان و بخش خصوصی، سامانه یادشده فعال و در دسترس عموم متقاضیان برای استفاده به‌صورت بر خط قرار دارد.

وطن‌خواه ادامه داد: در این فرآیند همه مجوزها و فرآیند احداث جایگاه‌ها بدون مراجعه به نهادهای ذی ربط و فقط با مراجعه به درگاه  ملی مجوزهای کسب و کار کشور «https://g4b.ir» امکان‌پذیر است، باوجود این سامانه از مرحله تقاضا تا راه‎اندازی دیگر متقاضیان به شرکت‌ها و مناطق زیرمجموعه وزارت نفت مراجعه نخواهند کرد.

به گفته وی، این نخستین جوز تمام الکترونیکی صادر شده در سطح وزارت نفت است و بر همین اساس در صدور مجوز الکترونیکی کسب و کار شرکت ملی پالایش و پخش مقام نخست را در سطح وزارت نفت به دست آورده است.

کد خبر 455964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =